Wednesday 16 January 2013

"LISTEN,LISTEN,LISTEN & LISTEN"

"Listen, Listen, Listen & Listen"...."No you listen mother ini zaman moden kami anak-anak ada hak kurang ajar with you kalau you tak percaya saya up-load dalam YouTube pasti KAUM PENGHINA DIMALAYSIA akan hina mak dengan pelbagai gelaran hina sehina-hinanya" Bavani dah buktikan la mak".

Baru-baru ini kita dikejutkan dengan fenomena "LISTEN", dalam tempoh 6 hari video ini telah mencecah lebih 600 ribu pengunjung. didapati lebih kurang 1% menandakan "dislike" terhadap video ini dan mejoriti meluahkan kemarahan termasuk dengan kata-kata hinaan yang pada niatnya melemparkan kepada Sharifah Zohra Jabeen tanpa menyedari bahawa individu yang sanggup mengeluarkan kata-kata sebegitu sebenarnya adalah individu yang telah rosak akhlaknya.

Mejoriti melemparkan kata penghinaan tanpa menyedari bahawa video itu diberi tajuk FORUM MAHASISWA PART 4, yang secara logik akalnya pasti terdapat Part 1, Part 2 & Part 3. Tidak kira taraf, beradiologi politik haluan kiri mahupun haluan kanan, masyarakat penghina tidak menanti atau mengharapkan kesemua bahagian video ini sebelum menilai dan melemparkan penghinaan dan pendapat songsang mereka.

Dalam masa yang sama, masyarakat terus melupakan bahawa video ini mula diberi perhatian setelah Pakatan Rakyat menghadapi kegagalan menarik golongan Mahasiswa ke HKL112 baru-baru ini. Video ini telah di "up-load" sebulan yang lalu. MENGAPA??? selepas HKL112 video ini diberi perhatian penuh oleh Pakatan Rakyat.MENGAPA?

Masyarakat Penghina terus menenggelamkan :

Video Part 4 ini dimulakan dngan IKRAR Mahasiswa, MENYOKONG Keamanan, MENENTANG Demonstrasi Jalanan, MENENTANG Budaya Songsang dan sebagainya yang ternyata perbuatan nagetif menghancurkan masa depan Negara.

Kandungan video ini juga menunjukkan betapa Pelajar ini mewakili Mahasiswa dengan menunjukkan contoh "kurang ajar" terhadap orang dewasa. Beliau telah diberi peluang bersuara walaupun ketika sesi Q&A beliau tidak berbuat demikian dan sengaja menarik perhatian dengan menimbulkan kekecohan didalam program berkenaan ketika sesi penutup dilaksanakan. Adakah budaya ini yang ingin diterapkan oleh masyarakat penghina?

Yang menyedihkan apabila pihak berhaluan kanan  juga mengecam Sharifah Zohra walaupun dengan jelas beliau menyatakan dan disokong oleh peserta program bahawa Mahasiswa yang hadir gembira dengan segala yang telah diberi oleh Kerajaan terhadap mereka.

Dalam hal ini masyarakat penghina terus melupakan :

Usaha Sharifah Zohra menyelamatkan Negara dengan mendidik Mahasiswa agar mereka benar-benar memahami Hak Wanita, Hak Kanak-kanak & Mahasiswa sebagai rakyat Malaysia.

Mereka yang turut hadir lebih mengetahui apa yang sebenarnya berlaku, mengapa tiada usaha untuk mendapatkan maklumat yang sebenar sebelum mengecam dan mengancam keselamatan Sharifah Zohra dan keluarganya. Tidak kurang juga yang menumpang populariti dengan mengubah lagu, mengaut keuntungan dengan menggunakan dialog beliau dan mengeluarkan T-Shirt dan sebagainya. Mereka menghina sehina-hinanya dalam masa yang sama mengaut keuntungan dalam pelbagai bentuk. Memakan hasil penghinaan dan menjadi darah daging mereka dan keluarga mereka SIAPA KAH YANG HINA SEHINA-HINANYA DIMUKA BUMI INI???

Sedia maklum demi memenangi Pilihan Raya ke13, Pakatan Rakyat telah lama sanggup melakukan apa sahaja termasuk membenarkan penggunaan Kalimah Allah oleh agama lain yang belum pasti lagi tergolong dalam Ahli Kitab, yang tidak mudah untuk difahami KENAPA penyokong UMNO turut mengecam Sharifah Zohrah dengan tanpa disedari menyokong PROPAGANDA PAKATAN RAKYAT??? MENGAPA Saudara Khairy Jamaluddin entah ada usul periksa atau tidak terus mengeluarkan kenyataan "This Jabeen ladies" (Untuk orang yang berpendidikan tinggi harus memahami bahawa kenyataan ini terlalu tidak beradab). Beliau atau "this Khairy guy" menyatakan tentang status Sharifah mungkin dengan niat mempertahankan BN hanya beliau sahaja yang memahaminya, jika telah berhubung dengan Sharifah Zohra mungkin itulah cara dia menunaikan hak bersuara.

Apa pun kepada mereka yang berkemampuan menjernihkan keadaan, jika benar insiden ini berkemampuan menyebabkan BN tewas pada PRU13 nanti laksanakanlah siasatan bongkarkanlah kebenaran sepertimana yang dilakukan oleh Pakatan Rakyat walaupun tidak mempunyai maklumat yang sebenar, sekurang-kurangnya mereka turun kepadang hingga melawat ke rumah BAVANI.

"KOTA KITA TELAH LAMA RUNTUH
JANGAN IZINKAN KESOPANAN & KESUSILAAN
KITA RUNTUH"

3 comments:

Konda Kondi said...

nice work...

salam saudara..blog saudara telah dipautkan..mohon link blog saya keris7lok.blogspot.com

Anonymous said...

macam tulisan macai je

Unknown said...

Terima Kasih yang tak bernama (Anonumous)itulsh ysng membezakan antara anda dan saya, Saya berusaha melakukan kebaikan tetapi anda menghabiskan masa hidup melakukan kerosakan.Terus lah hidup sebagai KAUM PENGHINA jika lelah nanti kembalilah agar anda mampu berhenti membiakkan KAUM PENGHINA dimuka bumi Allah ini.