Thursday 17 January 2013

LISTEN LISTEN LISTEN VIDEO PART 1

LISTEN LISTEN LISTEN...KAUM PENGHINA. Ya benar "Fenomena Listen" tercetus disebabkan seorang wanita yang tidak mempunyai jawatan penting dalam mana-mana Parti Politik Negara. Sharifah Zohra Jabeen satu nama yang terlalu asing pada kita sebelum tercetusnya Fenomena ini. Setakat ini dengan menggunakan video 24 minit bertajuk FORUM SUARA MAHASISWA PART 4, masyarakat dengan mudah diperkotak katikkan dan diheret bersama menjadi KAUM PENGHINA. Pakatan Rakyat ketawa besar atas kejayaan ini.

Hari ini kita dibekalkan video dari program yang sama bertajuk FORUM SUARA MAHASISWA PART 1, hanya bezanya tempoh video ini selama 3 jam. Perjalanan program dipertontonkan kepada masyarakat. Seharusnya masyarakat termasuk KAUM PENGHINA beri masa selama 3 jam bagi menilai kejadian sebenar dan jika Part 2 dan Part 3 dipertontonkan, beri lah masa agar penilaiaan bijak mampu dilaksanakan.

Patut atau tidak untuk menontonya, jika anda persoalkan, maka tiba masa anda berfikir patut atau tidak anda menghina Sharifah dan apa perasaan anda jika ibu anda di hina sepertimana anda menghina Sharifah. Anda jangan lupa Sharifah juga Ibu kepada anak-anaknya maka jika anda tidak mampu memikirkannya, YA SHARIFAH SEORANG IBU yang disanjungi oleh anak-anaknya dan anda menghina IBU mereka.

Jika anda tidak mampu memberi masa selama 3 jam untuk menonton video Part 1 seterusnya Part 2 & Part 3, sudah tiba masanya anda memulakan kebaikan kepada diri dan keluarga anda. Itu permulaan yang baik kerana jika anda mengenali Sharifah belum tentu anda mampu melakukan kebaikan sepertimana dia melakukan kebaikan kepada masyarakat.

KAUM PENGHINA dan berberapa Persatuan yang cuba jadi hero terus mendesak agar Sharifah memohon maaf kepada seorang Siswa yang telah berkelakuan biadap, cuba merosakkan majlis orang lain, SEDARLAH wahai KAUM PENGHINA jika Sharifah memenuhi desakan songsang anda, secara langsung masyarakat terpaksa menerima KELAKUAN BIADAP sebagai BUDAYA HALAL didalam masyarakat kita.

Terdapat juga berberapa Presiden persatuan yang tidak semena-mena mengeluarkan kenyataan yang jelas dan nyata untuk memburukkan lagi keadaan terutama memburukkan nama Sharifah, Pada presiden-presiden berkenaan, "Don't jump the gun" tiada sebab untuk Sharifah menggugat kedudukan kamu, usahalah bahawa anda lebih baik dari Sharifah dengan melakukan kebaikan kepada masyarakat dan negara, bukan sekadar mengadakan program syok sendiri. Jika ahli-ahli persoalkan ketelusan anda, selesaikan masaalah anda jangan burukkan Sharifah. 

KAUM PENGHINA...jika tidak berkemampuan duduk dengan tenang, tonton video Part 1 selama 3 jam dan masih gagal melihat kebaikan yang dilakukan oleh Sharifah, sedarlah FIKIRAN ANDA TELAH DIDOKTRINKAN oleh pihak yang berniat jahat terhadap Sharifah dan Negara.

"SELAMATKAN DIRI ANDA
DARI TERUS MENJADI
ANGGOTA KAUM PENGHINA"

2 comments:

  1. Salam tuan...bolehkah sy pautkan blog tuan kpd melayublues.blogspot.com..tq

    ReplyDelete
  2. Kesudian tuan untuk memautkan blog saya yang tak seberapa ini amatlah saya hargai lebih-lebih lagi kesudian tersebut datangnya dari blogger hebat seperti Tuan.Terima Kasih.

    ReplyDelete